تبلیغات شما اینجا قیمت سرور پرینتر اچ پی راهنمای خرید ویدئو پروژکتور اچ پی سرور سرور اچ پی سوئیچ شبکه سیسکو سوئیچ سیسکو یو پی اس فاراتل دوربین مداربسته سامسونگ دوربین مداربسته هایک ویژن دوربین مداربسته داهوا قیمت موبایل قیمت انواع گوشی قیمت گوشی پایین ترین قیمت گوشی بهترین گوشی برای موزیک بهترین گوشی برای سلفی بهترین گوشی برای بازی راهنمای خرید تلویزیون راهنمای خرید موبایل راهنمای خرید گوشی قیمت انواع تبلت قیمت تبلت لپ تاپ قیمت قیمت لپ تاپ قیمت لپ تاپ ایسوس سری x قیمت لپ تاپ ایسوس سری N قیمت لپ تاپ ایسوس سری v قیمت لپ تاپ ایسوس سری U قیمت لپ تاپ ایسوس سری K555 تور آنتالیا چت باران ربات اینستاگرام دیجیتال مارکتینگ مرکز خیریه - صندوق خیریه طراحی سایت
بستن تبلیغات [X]
مقالات فارسی و انگلیسی

فروشگاه فایل مارکت بیست
پيوندهای روزانه
ارزیابی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان آنلاین و تأثیر آن بر قصد خرید اینترنتی با استفاده از مدل معادلات ساختاری

ارزیابی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان آنلاین و تأثیر آن بر قصد خرید اینترنتی با استفاده از مدل معادلات ساختاری در 8 صفحه پی دی اف

دانلود ارزیابی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان آنلاین و تأثیر آن بر قصد خرید اینترنتی با استفاده از مدل معادلات ساختاری

اعتماد مشتری
خرید اینترنتی
فروشنده الكترونیك
مدل معادلات ساختاری
دسته بندی مقالات فارسی و انگلیسی
فرمت فایل zip
حجم فایل 188 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 8

ارزیابی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان آنلاین و تأثیر آن بر قصد خرید اینترنتی با استفاده از مدل معادلات ساختاری در 8 صفحه پی دی اف



چكیده


علیرغم گسترش روز افزون بكارگیری اینترنت در ایران، تجارت الكترونیكی و خرید اینترنتی رواج كافی نیافته است و استقبال چندانی از سوی مردم جهت خرید محصولات و خدمات بصورت اینترنتی از موسسات و سازمانهایی كه امكانات و تسهیلات این امر را فراهم نموده اند صورت نمی پذیرد. از آنجا كه یكی از بزرگترین موانع توسعه خرید اینترنتی فقدان اعتماد مردم و ناآشنایی موسسات فعال در این زمینه با ساز و كارهای اعتمادسازی می باشد، هدف این پژوهش شناسایی و بررسی عوامل موثر بر ایجاد اعتماد در خریدهای اینترنتی از نقطه نظر مشتریان آنلاین است. این مطالعه بوسیله یك نگرش سنجی توسط پرسشنامه تحت وب از مشتریان كتابفروشی های اینترنتی استان اصفهان صورت گرفته است. نتایج این پژوهش حاكی از آن است كه اعتماد بر تمایل خرید مشتری از فروشگاه اینترنتی تاثیر مستقیم داشته و عوامل امنیت ، جرایم اینترنتی، كنترل محیط وب ، ظاهر گرافیكی و ساختار وب سایت بر اعتماد اثر گذار است .


واژه های كلیدی: خرید اینترنتی- اعتماد مشتری – فروشنده الكترونیكی- مدل معادلات ساختاری

دانلود ارزیابی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان آنلاین و تأثیر آن بر قصد خرید اینترنتی با استفاده از مدل معادلات ساختاری

موضوعات مرتبط : مقالات فارسی و انگلیسی ،
[ چهارشنبه 17 شهريور 1395 ] [ 19:52 ] [ ابراهیم بسیج ] [12 بازدید]
ترجمه مقاله مدیریت منابع انسانی و عملکرد: تحلیل شبکه عصبی

ترجمه مقاله مدیریت منابع انسانی و عملکرد تحلیل شبکه عصبی در 13 صفحه ورد فارسی به همراه اصل مقاله انگلیسی

دانلود ترجمه مقاله مدیریت منابع انسانی و عملکرد: تحلیل شبکه عصبی

مدیریت منابع انسانی و عملکرد تحلیل شبکه عصبی
شبکه خود سازمانده کوهونن
شبکه عصبی مصنوعی
مدیریت منابع انسانی
شبکه عصبی
عملکرد


Human resource management and performance A neural network analysis
دسته بندی مقالات فارسی و انگلیسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 6580 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13

ترجمه مقاله مدیریت منابع انسانی و عملکرد: تحلیل شبکه عصبی در 13 صفحه ورد فارسی به همراه اصل مقاله انگلیسی

عنوان فارسی :

مدیریت منابع انسانی و عملکرد: تحلیل شبکه عصبی

عنوان انگلیسی :

Human resource management and performance:A neural network analysis

چکیده

در این مقاله یک روش ابتکاری تحقیق (شبکه خودسازمانده کوهونن) جهت بررسی موضوع مورد نظر در اروپا بکار گرفته شده است.تمرکز این موضوع بر روی ارتباط بین مدیریت منابع انسانی به عنوان منشا مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی در ک شده در بخش خصوصی و دولتی اتحادیه اروپا می باشد. در حالیکه فعالیتهای این دو بخش خصوصی و دولتی تفاوت زیادی ندارند، اما سه مدل متفاوت از مدیریت منابع انسانی بوجود می آید که با یکدیگر هم پوشانی دارند. نتایج نشان می دهد سودمندی یک تکنیک ابتکاری زمانی که برای تحقیقات مورد استفاده قرار می گیرد، فاصله زیادی را با روشهای سنتی دارند

کلمات کلیدی

شبکه خود سازمانده کوهونن، شبکه عصبی مصنوعی، مدیریت منابع انسانی، عملکرد

فهرست مطالب :

1. مقدمه

2. مدیریت منابع انسانی و عملکرد

1-2. زمینه جغرافیایی

2-2. زمینه های سازمانی

3. مطالعه

1-3. معیارها

2-3. نمونه

3-3. فرآیند کار

4. نتایج

5. بحث، کاربردها و نتایج

پیوست. توضیح تکنیکی فرآیند شبکه خودسازمانده


.Kohonen's Self-Organizing Maps

.European Union's private & public sectors.

Human resource management and performance:
A neural network analysis

Human resource management and performance:A neural network analysis

Abstract

This study utilizes an innovative research methodology (Kohonen’s Self-Organizing Maps) to explore a subject relatively

understudied in Europe. It focuses on the connection between human resource management as a source of competitive

advantage and perceived organizational performance in the European Union’s private and public sectors. While

practices in these two sectors did not differ significantly, three diverse but overlapping HRM models did emerge, each

of which involved a different set of EU member states. Training & Development practices were strongly related to performance

in all three models and Communication practices in two. These results show the usefulness of an innovative technique

when applied to research so far conducted through traditional methodologies, and brings to the surface questions

about the universal applicability of the widely accepted relationship between superior HRM and superior business

performance.

 2006 Elsevier B.V. All rights reserved.

Keywords: Kohonen self-organizing map (SOM); Artificial neural network (ANN); Human resource management; Performance

دانلود ترجمه مقاله مدیریت منابع انسانی و عملکرد: تحلیل شبکه عصبی

موضوعات مرتبط : مقالات فارسی و انگلیسی ،
[ سه شنبه 16 شهريور 1395 ] [ 9:39 ] [ ابراهیم بسیج ] [7 بازدید]
.: Weblog Themes By pichak :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشيو مطالب
آمار سایت
افراد آنلاین : 1
بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 8
هفته گذشته : 24
ماه گذشته : 75
سال گذشته : 1509
کل بازدید : 2712
کل مطالب : 1180
نظرات : 3
امکانات وب